środa, 18 lutego 2015

Walentynki+Impreza+Inne

Witajcie!
Przepraszam was za małą aktywność na blogu ;/ Postaram się to nadrobić!

Walentynki

Niedawno były walentynki. Czas zakochanych, miłości...
A jak ja spędziłam walentynki? Jak każdy inny człowiek:
Siedząc w domu z koleżanką grając w jakieś gry. Całkiem normalnie xd
Myślę, że większość z was spędziła walentynki lepiej niż ja :D
W komentarzach możecie napisać jak wy spędziliście walentynki! :)

Impreza

Wczoraj w mojej szkole odbyła się imprezo-dyskoteka.
Było bardzo miło! :)
Najbardziej podobała mi się maszyna do tworzenia sztucznego 'dymu'.
Ładnie prezentował się w świetle kul dyskotekowych :D
Kilka osób wyszło godzinę wcześniej, a ja się do nich zaliczam.
Po prostu bardzo bolały mnie nogi xd

Inne

Chciałabym was zachęcić do pisania pomysłów na kolejne posty! :)
Mogą być to najróżniejsze pomysły!
Oczywiście takie, które da się opisać w poście ;)

To chyba na tyle...
~ Wera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz