środa, 4 lutego 2015

Po co nam pies? ♥

Posty codziennie, filmik na ferie...a tu... post tydzień temu, filmiku brak.
DLACZEGO TAK jest?
Cały czas myślałam nad tematami jeśli chodzi o posty.. a filmiku nie ma tak samo jak śniegu :)

Dziś nareszcie post! Cieszymy się!

Po co nam pies?
W sumie nie jest potrzebny, bez niego da się żyć. To tylko taki dodatek, możemy go wymieniać jak nie pasuje do koloru butów, tak.. właśnie tak uważam... CO JA WYGADUJE? Pies.. to "coś" więcej niż zwierze. To przyjaciel. Ja kocham swojego psa, bardziej niż którego kolwiek przyjaciela. Moim zdaniem jest nawet ważniejszy niż przyjaciel. Jak tak głębiej pomyślę....dużo, wiele razy płakałam z powodu koleżanek/kolegów- obrażali, poniżali, kłamali. Nigdy nie płakałam, przez Fado, mojego prawdziwego przyjaciela..nie no raz płakałam, jak miał problemy z oczami [mógł stracić całkowicie wzrok], ale to nie jego wina. Może i wyolbrzymiam "interwencje", ale ja tak uważam. To dla mnie ważne.

Pogadała, pogadała...a przykładów nie podała! Nie zbyt tu szukać... wystarczy popatrzeć na filmy typu Chaciko, Lassie [Nie wiem czy poprawie napisałam imiona]. "Filmy, filmy.. żadne mi tam przykłady"... a teraz popatrz na swojego psa..., bo mój siedzi tuż przy mnie. Nawet jeśli nie jest tuż obok, jest z tobą myślami.. uwierz ♥

To tyle w dzisiejszym poście! Trzymajcie się cieplusio!♥
~Juka

1 komentarz:

  1. Az lezka zakrecila mi sie w oku gdy zobaczylam ten obrazek

    OdpowiedzUsuń