sobota, 31 stycznia 2015

Psie pory roku>> TO JUŻ ZIMA!

Cześć :) Z racji takiej, że jest już zima (którą widać i za oknem i na blogu) postanowiłam wreszcie napisać post o "kreacji" na zimę ;) (do zakładki "Psie pory roku").

Na wstępie mówię,że zdjęcia robione są na NOWEJ scenografii, zakupionej specjalnie na bloga. Dlaczego nie na dworze? Eh... mam katar i mama nie pozwoliła mi na dwór wyjść. Więc poradziłam sobie sama. Wykorzystałam niektóre ubrana z "jesieni", a nie które założyłam Fadusiowi, em... sama nie wiem po co. Dlaczego dodaje zdjęcia z ubrankami "o, których nie wiem , po co są" (polski język, ciężki język ;p) pewnie dlatego, że Faduś pięknie na nich wyszedł! Eh... znowu męczę psa ;/







Ależ mam pięknego, kochanego pieska. Przyznam szczerze, że trochę protestował, ale udało się.
Proszę o nie kopiowanie zdjęć ;)
W której "kreacji" (trochę nie zimowej xd) wygląda najlepiej? 
Które zdjęcie najładniejsze?
UWAGA! w następnym poście-konkurs.
~Juka



1 komentarz:

  1. Wyciełaś niektóre elementy w paincie? XD
    I się pochwalę , że pomagałam *3* XD

    OdpowiedzUsuń