piątek, 30 stycznia 2015

FERIE/YOUTUBERS/organizacja bloga

Cześć, dzisiaj będzie długi post, więc nie przedłużam.

FERIE
No więc dzisiaj zaczęły mi się ferie. Posty będą, więc codziennie/ewentualnie co dwa dni. Chcę wprowadzić kilka serii i kontynuować posty o psach, ponieważ ostatnio zanika temat bloga. Dzisiaj jadę na łyżwy, jutro jadę wyrobić paszport, więc również BĘDZIE POST!
~~~
W ferie razem z Weroniką, która ostatnimi czasy bardzo aktywnie bierze udział w blogowaniu, pisaniu nagramy dla was filmik zimowy. Filmik pojawi się w poście. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Kiedy będzie? Nie wiem, musi spaść więcej śniegu, bo jak na razie znowu stopniał. NIE NIE BĘDZIEMY GADAĆ I SIĘ ZA BARDZO POKAZYWAĆ!

ORGANIZACJA BLOGA
Jak widzicie, dzisiaj zniknęła zakładka z chatem, ponieważ nikt tam nie pisał i po prostu zaśmiecała bloga. Ponownie został zmieniony nagłówek na ładniejszy :)
~~~
Przypominam również o poczcie na którą możecie wysyłać listy/zdjęcia psów i inne fajne rzeczy. :) Mam nadzieję, że coś mi przyślecie, bo jest mi wtedy niezmiernie miło.

YOUTUBERS
Przechodzimy do tematu dzisiejszego posta!
No, więc polecę/powiem wam jakich youtuberów oglądam. Nie subskrybuje 1000 kanałów i nie siedzę kilka godzin na YT. Mam grupkę youtuberów ,których oglądam. No, więc nie przedłużam :)
BansheeBanshee
Bardzo lubię filmiki Zuzi, to odważna, szalona osoba, dlatego nie jest "z nią" nudno. Oglądam ją już kilkanaście miesięcy (Jestem od sezonu "krówka", ale mimo wszystko obejrzałam wszystkie). Świetna youtuberka, jeśli ktoś nie subuje (choć wątpię, że nie ;p) to polecam ;D
Bzdurny KartonBzdurny Karton
Karooooola uwielbiam :) Zawsze poprawia humor. Polecam wszystkie odcinki, subuje od 0 odcinka (;D). Warto obejrzeć choć kilka odcinków "Łapacza Trolii"
StuuStuu
Nie oglądam "Stuu Games" (dawniej "Polski pingwin") z racji takiej, że za bardzo gry mnie nie interesują, ale polecam kanał Stuu. Filmiki są MEGA i.. brak słów :D
reZigiuszreZigiusz
Prawda jest taka, że Remka to nie mogło zabraknąć ;) Zapewne sami wiecie,że jest fajny i nie będę się rozpisywać, bo na pewno już go znacie :D
Adrianna SkonAdrianna Skon
Adę uwielbiam, przez wielkie U. Odcinki "Sióstr" zawsze poprawiają humor. Cóż więcej powiedzieć? Uzdolniona, piękna i kreatywna dziewczyna. Jeśli nie subskrybujesz, to ... zasubskrybuj XD (masło maślane)

DOŚĆ! Subskrybuję jeszcze parę kanałów, ale to moi ulubieńcy :) O kimś zapomniałam? Kogoś polecacie? :) PISZCIE!

~Juka

2 komentarze: