czwartek, 29 stycznia 2015

Pies na "c" - Cocker spaniel

Hej!
Julka już dawno nie pisała o psach , więc ja postanowiłam wkroczyć do akcji :)

Jak można zauważyć po tytule posta , dzisiaj będzie o psach rasy Cocker spaniel.
Pieski te zostały wyhodowane w Hiszpanii , głównie do polowania i aportowania. Po pewnym czasie rasa ta trafiła do Anglii. Stały się tam popularne i wielu ludzi chciało je mieć (ja też). Występują w różnych kolorach , m.in. brązowym , czarnym , czekoladowym i kilku innych. Według mnie dużo uroku dodają im te "falowane" uszka. Naprawdę słodko wyglądają z tymi uszami ... XD Ich "pełna" nazwa to Cocker spaniel angielski.

Tutaj macie kilka zdjęć :
Brązowo-złocisty :


Czarny :

 Czekoladowy :

Mały Cocker spaniel :


Ale te pieski słodkie ... ;3
Ale się rozpisałam XD 
~ Wera






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz