środa, 24 grudnia 2014

Wesołych świąt!

Po tym długi oczekiwaniu... już są! Święta.

Rodzinnych, białych i ciepłych świąt. Bogatego Mikołaja, prezentów bez liku.
Dużo jedzenia na wigilijnym stole. Zdrowia i szczęścia, pomyślności w 2015,
który zbliża się wielkimi krokami. Spełnienia marzeń tych największych i najmniejszych.
Dobrych wyników w nauce, aby szkoła stała się przyjemnością [co ja mówię, nigdy tak nie będzie]. Szampańskiego sylwestra. Wszystkiego najlepszego!

Wczoraj już ubierałam choinkę z rodziną. No cóż.. do zobaczenia, w następnym roku!
Zdrówka :)
~Juka

4 komentarze:

  1. Śliczne życzenia <//3
    Przepraszam za moją cholernie długą nieobecność :c

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie xd - też chciałam ci złożyć życzenia, tylko nie jestem w tym za dobra.
    To miłego nowego roku, miłe spędzonego czasu z przyjaciółmi, rodziną i psiakiem c:
    Dużo nowych, miłych znajomych.
    + Pokochaj kamienie XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! c:

    OdpowiedzUsuń