wtorek, 30 grudnia 2014

Święta! .. i po świętach, sylwester, gra i kudłata wiewiórka !!

Cześć, witam w kolejnym poście :) Jeśli chodzi o święta to mam nadzieję, że ten czas spędziliście magiczne, rodzinne święta.. i , że mnóstwo prezentów znalazło się pod waszą choinką ;) I tyle.. niestety, to już koniec świąt..a następne dopiero za rok...
...
Koniec świąt i nadchodzi początek! NOWY ROK..., tak to już jutro, zbliża się już wielkimi krokami.. Ja sylwester spędzę w domu :) A wy? Może gdzieś idziecie? A tak.. poza tym.. chyba wiecie czego wam życzę? Prawda? :)

No i ostatnia sprawa.. w tym poście.. ostatnio bardzo,ale to bardzo zaangażowałam się w pewną grę.
Jest to:
Weszłam raz i od tej pory znowu gram :) Pewnie to po "świątecznej" przerwie się skończy ,bo mam dużo zaległości jeśli chodzi o szkołę. Ale na ferie.. to wcale nie taki zły pomysł ;)
Dlaczego mówię wam, że gram? Otóż wysyłam pracę do Czarnej Perły (Ci co grają wiedzą o co chodzi). I prosiłabym o głosy na moją wiewiórkę ;) Tak.. mój koń wygląda jak wiewiórka:
Więc jeśli gracie w howrse i spotkacie tą wiewiórę proszę o głosy <3 (teraz już wiecie jaki mam login :D)
Z góry dziękuję..
PIJANEGO sylwesta!
~Juka

4 komentarze: