piątek, 22 maja 2015

PRZEPRASZAM!

Witajcie!
Chciałabym was bardzo, ale to bardzo przeprosić za brak postów przez dłuższy okres! Nie miałam czasu, ani pomysłu na posta. Po za tym musiałam uczyć się do sprawdzianów, kartkówek. Szkoła pochłania mi wiele czasu.
JESZCZE RAZ BARDZO PRZEPRASZAM!

Mam również do was prośbę. Chciałabym, abyście pisali w komentarzach swoje pomysły, co chcielibyście ujrzeć w następnym poście. Ja postaram się to wykonać i przelać na posta. Piszę tutaj dla was i chcę, aby wam się to podobało! (:

Mam dwie propozycje:
- Zabawka dla psa własnej roboty
- Jaką karmę wybrać dla psa
Jeśli macie swoje pomysły, piszcie śmiało!

I żeby nie było tak pusto, dodam kilka zdjęć :D

Moje ulubione ♥







To chyba tyle, jeśli chodzi o dzisiejszego posta!
~ Wera

4 komentarze:

  1. Piękny piesek. Te dwie twoje propozycje na wpisy super. Czekam na zrealizowanie ich!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Niedługo pojawi się post z zabawką dla psa ;D

      Usuń
  2. Czekam na post o karmie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wpisy?! Ciagle pustki!

    OdpowiedzUsuń