poniedziałek, 19 stycznia 2015

(najlepsze) SŁOOODYCZE 2014 ♥

Cześć!
Przepraszam, że dawno nie było postów, ale ostatnie (kilkanaście) dni było wyczerpujące, bardzo, bardzo (Julka taka zmęczona). Dzisiaj jest więc post, radujmy się ;) Wprowadzam taką małą zmianę na bloga,ponieważ posty będą w każdy PIĄTEK (nie co 10-20 dni :)), więc cieszmy się X)

Więc dzisiaj post o tym co każdy kocha , uwielbia :) Pewnie już wiecie po tytule co to będzie, ale uczynię ten "zaszczyt" i oficjalnie powiem, że dzisiejszy post jest o... SŁODYCZACH.
Zacznę od tego, że jeśli chodzi o wybranie tych "najlepszych" słodyczy nie znaczy, że każdemu będą smakować, to tylko moje skromne zdanie :) (zdanie po polskiemu, tak po polskiemu)
Ok, to jedzmy, twu ;p , jedziemy xd
Na pierwszy ogień idą żelki, z haribo...
Żelki harbio są ogólnie bardzo dobre ;p smakuje mi (bardzo) wersja "PICO-BALL",ale chyba wole tą "klasyczną" wersje. Ale te też dobre...
(na pierwszym obrazku, tak trochę nie na temat: mentosy i klasyczne harbio.. MMMMM....)
Jeśli chodzi o żelki to grzechem byłoby nie wspomnieć o ŚMIEJ ŻELKACH! Uwielbiam te żelki, dlatego też, są w tym poście :) Mentoski i inne tego słodycze są też... pyszniutkie.. :)

ZDECYDOWANIE na MIEJSCE PIERWSZE zasługuje najsmaczniejsza czekolada na świecie "Milka OREO" KOCHAM TĄ CZEKOLADĘ, NORMALNIE KOCHAM. (Jeśli jeszcze nie jadłeś, to nogi za pas i do sklepu ;p) Pyszzzna, ciekawe dlaczego na zdjęciu jest pusta ;D (ciekawe, kto ją zjadł...Mmm....♥) Przepraszam, że zjedzona ;/, miała być cała, ale jak robiłam te wszystkie zdjęcia... hihi ;) Bardzo smaczne, dobre i super (gadam już ... nie ważne XD)
I inne smaczne smakołyki...
Dzisiaj się trochę zabawiłam w panią Magdę Gesler, dość już tego, bo mam smaka na te wszystkie słodycze..eh... (JULKA? ZNOWU? ) Smacznego, znaczy do zobaczenia! 
Posty będą w piątki, więc zerkajcie... :)
O CZYM ZAPOMNIAŁAM? PISZCIE! :P
~Juka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz