wtorek, 16 września 2014

Ręcznie robiona smycz dla pupila!

Jak pisałam ostatniego posta wpadłam , na mam nadzieję "Dobry pomysł". Co jest nam potrzebne do zrobienia smyczy ?
Smycz na szyję [np. od kluczy] (resztę materiałów będę podawać w trakcie robienia)
Smycz o właśnie taka (kolor,wzór dowolny) :
Przecinamy smycz w taki sposób jak na zdjęciu (czyli tak , żeby była dłuższa)

 
Okej! A teraz? Przyszykujmy sobie wstążkę-wzór jaki chcesz!
odmierzmy odpowiedni odcinek wstążki do smyczy:
 
Nakładamy wstążkę na smycz i .. jak to co? SZYJEMY!
po szyciu jednej strony , znów odmierzamy kawałek wstążki i robimy tak samo- szyjemy.
Zszyte? Odetnij odstające nitki i elementy i GOTOWE
Tak wygląda smycz przypięta do obroży :
Jak widać napracowałam się bardzo nad tym postem.
Mam nadzieję , że choć 1 osoba odważy się zrobić taką właśnie smycz 
dla swojego pupila..
Może.. dasz mi chęć do działania i wypełnisz krótką ankietę? :D


Ankietę dostarczyły profilki.pl




Hau ♥

4 komentarze:

  1. Smycz ładna, ale niezbyt funkcjonalna. Nie mamy się czego chwycić, musimy ją po prostu trzymać, a wtedy łatwo się wyślizgnie. Rozumiem, że nie jest to smycz dla jakichś wielkich psów, ale równie dobrze moja pierdoła by się wyrwał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie by wyglądała na moim piesku, on też jest yorkiem jak ten na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na smycz, jednak jest ona przydatna tylko dla psów o małej masie.
    Mam owczarka niemieckiego i chętnie bym coś przeczytała, co można ręcznie zrobić dla takiego dużego psiska ;)
    Czekam na kolejne DIY.
    Pozdrawiam,
    Sombra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladnie wyglada ;) ale troche nie praktyczne bo piesek moze pociagnac i wyrwac smycz:/ czekam na kolejne ZROB TO SAM.

    OdpowiedzUsuń