niedziela, 25 stycznia 2015

30 faktów o mnie!

Hej!
W tym poście chciałabym napisać 30 faktów o sobie , a przy okazji dopisać kilka innych rzeczy :)
30 FAKTÓW O MNIE
1. Mam na imię Weronika.
2. Kocham zimę.
3. Mam psa.
4. Mam kota. 
5. Najbardziej boję się pająków.
6. Boję się myszy i róznych ochydnych owadów.
7. Jedyna gra online w jaką gram to Howrse.
8. Mój nick na Howrse to Wera222. ( bez kropki )
9. Moimi ulubionymi słodyczami są żelki.
10. Moje łóżko jest całe pokryte miśkami.
11. Mam obsesje na punkcie miśków *3*
12. Na łyżwach i rolkach jeżdżę już 4 lata.
13. Nie lubię szkoły.
14. Nie nawidzę spódniczek!
15. Noszę tylko spodnie ( getry ).
16. Jedyny przedmiot jaki lubię w szkole to informatyka.
17. Jestem brunetką.
18. Do swojej koleżanki z klasy mówię Wikusia a ona na mnie mówi Weronisia XD
19. Siedzę z Wikusią na wszystkich lekcjach oprócz matmy i polskiego.
20. Mojego kota nazywam Kabanosem.
21. Jestem sąsiadką Julki :3
22. Mam młodszego brata ( dlaczego? :( )
23. Jestem szalona *zaczełam śpiewać*
24. Jestem niska jak na swój wiek.
25. Jestem brzydka.
26. Mam zielone oczy XD
27. Nadużywam " XD " XD.
28. Chomikuję słodycze na półce ;D
29. Mój kot właśnie ukradł kotleta z talerza XD
30. Koniec ( to jest fakt ;D )

I myślę , że to będzie na tyle w tym ( durnym ) poście.
Pozdrawiam. 
~ Wera

2 komentarze:

  1. Przepraszam, że się czepiam, ale:
    *oHydnych c;

    Post ciekawy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że post ci się spodobał. Wera się ucieszy :) :3

    OdpowiedzUsuń